Návrh smlouvy o poskytování služeb
I.Smluvní strany
Objednatel:
Dodavatel: SOVA Com s.r.o. Pod Kynclovkou 11, Praha 8, 182 00
II. Předmět smlouvy
1. Předmětem smlouvy je zajištění provozu výpočetní techniky objednatele a jejího servisu na základě počítačového vybavení odběratele.
2. Zaškolení pracovníků odběratele v oblasti výpočetní techniky, specifikované dle požadavků objednatele.
3. Návrhy a nákupy nové výpočetní techniky a spotřebního materiálu podle potřeb objednatele.
III. Závazky smluvních stran
1. Dodavatel se zavazuje zajišťovat provoz výpočetní techniky objednatele a v případě poruchy se dostavit na opravu v co nejkratší době, nejpozději do 24 h po nahlášení poruchy objednatelem, přičemž odběratel umožní dodavateli přístup do prostor, kde je výpočetní technika instalována.
2. Zajištění provozu zahrnuje zejména:
- správu počítačové sítě
- provádět pravidelné profylaktické prohlídky výpočetní techniky a pravidelnou údržbu jak HW tak i SW. Termíny profylaxe i údržby budou domluveny tak, aby vyhovovaly provozním podmínkám objednatele.
- instalace, aktualizace a upgrade programového vybavení
- odstraňování závad způsobených uživatelem nesprávnou manipulací s programovým nebo technickým vybavením
- pravidelné zálohování a archivaci dat pro případ jejich restaurace, dohledávání nesrovnalostí nebo řešení reklamací
- antivirovou ochranu
3. Dodavatel nezodpovídá za legálnost instalovaných SW produktů, ale je povinen upozornit objednatele na případně zjištěné nedostatky v licencích.
4. Objednatel se zavazuje platit dodavateli za standardní úkony služeb, jenž jsou předmětem této smlouvy, paušální poplatek ve výši uvedené v odstavci IV. této smlouvy. Paušál zahrnuje do …. h měsíčně odvedené práce. Práce nad …. h měsíčně budou brány jako nadstandardní a fakturovány navíc k paušálu.
5. Záruka na práce provedené dodavatelem a na dodané zboží se řídí ustanovením obchodního zákoníku a občanského zákoníku. Záruční doba na provedené práce je 3 měsíce od jejího provedení, záruka na dodané zboží je nejméně 12 měsíců od převzetí tohoto zboží.
IV. Cena plnění
1. Paušální měsíční poplatek byl dohodou stanoven na …… Kč měsíčně(……..Kč/h).
Tento poplatek je za práci a nezahrnuje žádný další objednaný materiál.
2. Nadstandardní hodiny sazbou á …… Kč/h, budou fakturovány podle skutečně odpracovaných a dohodou odsouhlasených hodin. Žádné další příplatky za práci mimo fond normální pracovní doby nebudou fakturovány.
3. Paušál podle článku 1 v tomto odstavci bude objednatel platit dodavateli na základě faktury dodavatele podle data splatnosti na účet dodavatele : 151288160 / 0300
4. Cena paušálu bude po uplynutí každého roku aktualizována a to vždy k datu 1.1. následujícího roku. Výpočet paušální platby pro další období zohlední případný nárůstek VT objednatele i výši inflace za uplynulý rok, stanovené Českým statistickým úřadem. Cena platná na další rok, bude obsahem písemného dodatku k této smlouvě.
5. K výše uvedeným částkám bude připočteno 19% DPH.
V. Sankční ujednání
1. Za nedodržení termínu se nepovažuje situace, kdy objednatel a dodavatel se v konkrétním případě vzájemně dohodli na jiném termínu.
2. Pokud objednatel nezaplatí fakturovanou částku v termínu, je povinen uhradit dodavateli úrok z prodlení ve výši 0,1% denně z neuhrazené částky.
VI.Ustanovení společná a závěrečná
1. Obě smluvní strany se zavazují mlčenlivostí o informacích, které vyplynou se vzájemné spolupráce a které by mohly druhou stranu obchodně poškodit.
2.Tento smluvní vztah se uzavírá na dobu neurčitou s tříměsíční výpovědní dobou a je účinný od podpisu smlouvy oprávněnými zástupci smluvních stran.
3.Závazky obou smluvních stran smlouvou neupravené, se řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku v platném znění.
4.Tato smlouva byla sepsána ve dvou vyhotoveních stejné právní závaznosti, po jednom pro každou smluvní stranu.
V Praze dne:
------------------------------------------------- -------------------------------------------
z a o b j e d n a t e l e z a d o d a v a t e l e